3/04/2008

LOST



Ja sabia que m'agradaven les sèries.


També sabia que m'enganxo als serials de manera malaltissa.


Algú ha vist LOST?


Només puc dic: I-M-P-R-E-S-S-I-O-N-A-N-T!!!!!


M'han deixat la 1a temporada i no he parat fins que l'he acabada (en tres dies, però aquesta data és purament anecdótica). La vaig acabar ahir al vespre i necessitava, com l'aire que respiro, la segona temporada!!. Doncs, un angelet me l'ha deixat.


LA TINC A LES MEVES MANS!!!!!


Aquest vespre començo a baixar la tercera i la quarta. Per qui no l'hagi vist, la recomano amb tots els aspectes:


- Musical: amos lee...entre d'altres. Molt bona la idea d'introduir música a partir del cd i després anar pujant.


- Interpretativa: són els actors perfectes. No podríen ser altres. Alerta Matthew Fox!!


- Narratiu: increíble guió. Àgil, original, sorprenent, fresc....


4 8 15 16 23 42

6 comentarios:

Anónimo dijo...

ui q m'has de dir...estic esperant la 4a temporada como agua de mayo!!tot s'ha de dir que t'has enganxat molt tard pero amb l'avantatge que empalmaras amb la 4a i no com jo que m'he tirat no se quants mesos amb el mono!!
el final de la 3a.."impechionante"
VIVA SAWYER I JACK!

mons dijo...

me dais miedo...!!!!!

lucia dijo...

sento dir-te que aqui a casa ja hem vist el 5é capítol de la 4a temporada.... y aquest dijous donen als USA el 6é.... no m'obliguis a destripar-te la serie per favor, qeu no em puc contenirrrrr!!!!! AAaaaaaaayyyyyyyy la que se lió en esa islaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lucia dijo...

nosaltres la veiem en V.O. subtitulada... mola mas, t'ho asseguro...
más info: pregunta al feli

Anónimo dijo...

brutaleeeeee la necessiiitooooooo

Anónimo dijo...

Ualaaaa q tard que t'enganxes!! aqui esta la super-fan-defensora de Lost..vaig enganxar a la meva sister i al meu cunyi!!
Espero amb candeletes la 4º des de fa 1 any!!!

Força Sawyer i Desmond!!!