4/07/2008

BOSC VERTICAL


Això es diu bosc vertical.
Un lloc que es ven com un espai lúdic on descarregar adrenalina, passar-ho bé amb els amics i fer esport.
Voleu la veritat?
...Un lloc estressant, massa alt (20 metres la mitjana), no descarregues adrenalina, l'acumules.
Pateixes i no fas esport, t'esgotes de la tensió que acumules.
Divertit? Avui, des del record, si!
Dissabte en el moment de tirar-me al buit....mmm.... NO!
Conseqüències? jejeje....no em puc vellugar...snif snif

Pd. M'he adonat que m'he fet gran.
M'ha sorprès una por exagerada al perill. I jo no era així.

- mireu les fotos!!!-

4 comentarios:

mons dijo...

a mi encara em tremolen les cames...te he dicho alguna vez que no me gustan las sorpresas, las aventuras en la naturaleza, NI LAS ALTURASSSSSSSSS???????????????????

Anónimo dijo...

estic totalment d'acord...jo vaig anar a un aquest octubre, a Santa Susana, per mi més que una diversió es va convertir en un malrato...varies amigues meves van abandonar , una perque literalment deia que es feia kk a sobre pq va decobrir que tenia vertigo....al dia següent no em podia moure...crec q no repetiré...

Rac dijo...

Jo no he anat mai a un lloc d'aquests..pero comparteixo amb el calamar descobrir que et fas gran quan et fan por coses q mai haguessis pensat! A mi em va passar amb l'snowboard...vaig desistir em feia por caure a la verda!! en fin la edad es lo que tiene!

lucia dijo...

y?? ya no hay mas cosas tuyas???