9/20/2009

Uf, uf i UF!

Estimat diari....

S'acaba l'estiu i la refrigeració del cotxe se m'espatlla. Consulto un tècnic....en el millor dels casos, em diu, serà un manguito. Uns 200 eurus.
- I en el pitjor? Li pregunto...que ja començo a conèixem...
- En el pitjor...el compresor...uns 1000 eurus.
Una setmana després... ja em veieu pagant 1000 eurus... i desesperada de mi, li pregunto:
- Descomtes amb la targeta de la biblioteca? del caprabo? del leroski? del dir? del decathlon?iberiaplus?FCV?del RACC?
- DONCS SI! Mira, gràcies al RACC un descompte de casi 300 eurus. La reparació en total...770 eurus. A que ara no sembla tan cara????

20 de setembre:
Tarda de tempesta. No m'agraden els trons... però estic distreta amb la peli d'Erin Brokovich...que no he vist mai, es clar.
I de sobte: PLAF!!!
LA TELE S'HA MORT!!!
Cal tenir aire acondicionat al cotxe ara que ha arribat el fred de cop i quedar-me sense tele ara que estaré més a casa?
Cal? cal? CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL?

Crec que Bridget Jones i jo tenim un "parecido razonable" preocupant....

ALGÚ TÉ UNA TELEEEE????

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Anna!!!Quina mala pata, no?ç
La meva mare també es va haver de gastar aquest dineral, ella també és del RACC i a ella a sobre no li van fer descompte. En fin, i ara la tele, no? Doncs ara mateix no conec ningú a qui li sobri una tele... però no et preocupis que donaré veus,amb internet una es distreu, però una tele és una tele.
Per cert, encara estem esperant a que ens vinguis a veure un dia, la Martina caminarà que encara no l'hauras vist.
Un petonet.
Pd: Si et consola, la programació de la tele és una mica birria.
Per cert, per si no t'havies percatat sóc la teva amiga Olga

Unknown dijo...

Gràcies Olgueta...uf