2/21/2010

problema

L'altre dia vaig preparar els meus alumnes per fer una sessió de càlcul mental. Pels no docents, problemes que has de resoldre amb el coco i sense fer servir les mans. Però alerta, estic a P3...i tal i com indica el curs...JA arribem al 3.

26 nens i nenes asseguts en silenci. (Sí, és possible). Llibreta de notes oberta per avaluar. Full del quinzet (llibreta de càlcul mental) preparat...

- A veure....mmmm...li toca al xx...Estàs preparat?
- Si
- Ok. Si tens un sugus i el teu pare et dóna un altre sugus, quants sugus tindràs?

El nen en qüestió comença a fer les seves cares que indiquen un incipient estat de nerviosisme amb final de plorera.
Respiro molt a fons perquè és un nen que em va fer perdre la paciència el dia 15 de setembre. Amb el to més pacient i carinyós que trobo en el meu registre d'inici de perdre la paciència:

- Recorda, xx...no passa res. Si no ho saps, has de dir: Anna, no ho sé, i ho farem plegats, d'acord? Vinga, tornem-hi:

- Si tens UN sugus i el teu pare et dona UN altre sugus, quants sugus tindràààààss?

El nen qüestionat torna a fer cares que em provoca passar de la paciència al nerviosisme:

- EM VOLS CONTESTAR?????!!!!!!

Plorant:

- Es que el meu papa nomeés em deixa menjar un suguuuuussss....buaaaaa

CAL COMENTARI?

4 comentarios:

mona dijo...

bonissim

En Massagran dijo...

Bravo!!! És espectacular!

Jo estic una mica en el mateix punt, com deies al penúltim post, escriuria més des de la pena que des de la il·lusió, i per a fer això... buf... les meves anècdotes de la feina no són tan bones, però.

mons dijo...

fes-ho...escriu sobre el que et passa a classe...sempre ho he trobat molt divertit i interessant...

Jo mateixa dijo...

Genial, ja se sap que els nens, diuen el que pensen, no pensen el que diuen.
Salutacions.